2013. június 25., kedd

Eladó Olympus Camedia C-725 fényképezőgép kis hiba - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladóvá vált egyik kedvenc fényképezőgépem.
Sajnos vettem egy memóriakártya átalakítót, és sajnos nem volt jó hozzá, de én megpróbáltam beleerőszakolni. És emiatt tönkrement a memóriakártya foglalat. Szerelőnél nem volt, de véleményem szerint csak szét kell szedni kivenni a másikat és utána lehet beletenni a másikat.
Egyébként teljesen jól működik, én nagyon szerettem.
Bár nem mai darab, de teljesen jól működik, ezt leszámítva semmi baja nincs. Nagyon jól néz ki, komolynak tűnik a gép.
Ja és csodálatosan szép, színpompás képeket csinál.
Nagyon jó a fókusza, csak pozitívumokat tudok mondani róla.
Bár csak 3, 2 mpixeles, de azt rendkívül szépen hozza.
8x szuper optikai zoomja van.
Tényleg csodaszép képeket csinál.
Véleményem szerint egy pár ezer forintos hibája van, de megmondom őszintén, hogy kaptam 1 éve egy másikat, ami miatt már kihasználatlanná vált.
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok.
Ja és még egy kis szépséghiba: az egyik ajtó támasztója felmondta szolgálatot, így az egyik ajtó fityeg, de ez abszolút nem befolyásolja a működését.
Ajándék: 1 16 mb-os memóriakártya (XD)
Ajándék 2: Egy minőségi Soligor táska


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2013-07-13 21:44
. Eladó Olympus Camedia C-725 fényképezőgép kis hiba - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése