2013. június 23., vasárnap

GEORGE csodaszép elegáns kötött boleró - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Megvételre kínálok egy GEORGE márkájú csodaszép bolerót.
Használt, de szép állapotban kínálom eladásra.
Beleírt méret UK8-as, S-es, de lemértem, hogy könnyebben eldönthesd, jó-e rád, szerintem S-M méretre egyaránt jó lehet a fazonja miatt.
Gyönyörű fonott kötéssel, nyakán, ujjai végén és alján egyedi passzémintázattal.
Ujja hosszát a nyakától mértem, mert nincs vállvonala.
Kerekített nyakkal.
Eleje két nagy gombbal záródik.
Színe lilásbordós, szerintem nagyon szép!
Nagyon szép, csinos darab.
Most pedig beszéljenek helyettem a képek!
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2013-07-01 17:00
. GEORGE csodaszép elegáns kötött boleró - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése